سایبان دلتنگی

سایبان دلتنگی

عشقی

دلتنگم

 



نظرات شما عزیزان:

یاس تنها
ساعت18:46---22 دی 1389
ســـــــــــــــلام یاسی با (شعـــــــــــر بابا)

منتظر حضورتون هست


خدایا به فرشتگانت بسپار در لحظه لحظه نیایش

خویش“دوستان مرا از یاد نبرند . .

یاسی


یاس تنها
ساعت13:55---21 دی 1389
سلام اسماعیل جان بابا تو هم آهنگ نبود غیر از این خارجی که درخواست بدی شوخی میکنم ناراحت نشو


اسماعیل جان چند تا ادرس میدم برو ببین میتونی آهنگی که میخوای پیداش کنی

چون من میونه خوبی با انگلیشی ندارم نتونستم آهنگ مورد نظرتو پیدا کنم تو به این آدرسهایی که میدم برو ببین میتونی آهنگ مورد علاقتو پیدا کنی

http://t0kio-hotel.blogfa.com/post-76.aspx
این یه آدرس

http://click4downloads.parsiblog.com/-1374415.htm

اینم یه آدرس دیگه

حتما خبرم کن ببینم چکار کردیه باشه منتظرتم


نگار
ساعت12:01---21 دی 1389
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی و نظر دادی وبلاگ تو هم زیباست با تبادل لینک موافقم بگو با چه اسمی لینکت کنم؟تو منو با سرزمین دلم لینک کن ممنون

سارا
ساعت21:19---17 دی 1389
من شما رو لینک کردم شما هم منو به اسم خدای احساس لینک کن

bahare
ساعت19:58---13 دی 1389
salam mer30 sar zadi.man 19 salame.rasti taze up kardam khoshhal misham biyay.mer30.bye

یاس تنها
ساعت12:37---13 دی 1389
سلام اسماعیل جان میتونی عکس رو بر داری و توی وبلاگت بذاری

یاس تنها
ساعت1:52---13 دی 1389
ســــــــــــــلام دوستای مهربون و خوب یاس تنها

اومدم بهتون خبر بدم که این دفعه یاسمن کوچولو

با (اگـــــــه بگـــــــم) منتظر جوابتونه

بدو بیا و یاسی رو منتظر نذار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل ׀ تاریخ: 12 دی 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این دومین وب من است. من اسماعیل 18ساله ساکن بوکان می باشم. نظر خود را ارائه دهید.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , essikhafan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM